Σάββατο 16 Απριλίου 2011

ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΠΤΗΣΗΣ 2865 ΓΙΑ DUSSELDORF




Αφού καταφέραμε να οργανωθούμε
αναχωρήσαμε χωρίς προβλήματα
και χωρίς κατάσχεση του νερού μου (ούτε που τ
ους ένοιαξε...Ελλάδα!!!)

Επίσκεψη στα duty free...



και επίβίβαση πρώτοι πρώτοι, γιατί εγώ πάντα προηγούμαι!!

Φυσικά κρατημένη πρώτη σειρά για να έχω αρκετό χώρο...
τρελή περιποίηση...μαξιλαράκια, ζώνες...μα ποιος είμαι τέλος πάντων!!

Μήπως τελικά τους εντωπωσίασε το ..."AVAPTISTO THEODORIDIS"
Που να είχα βαφτιστεί κιόλας...


Μετά από τόση χλιδή μου ήρθε μια λιγούρα....

"Κρέας ή ψάρι?"



Για να χωνέψω βέβαια πρέπει να ασχοληθώ λίγο
και με το tablet pc....να περάσει και η ώρα....

και χωρίς καν να το καταλάβω προσγειωθήκαμε!!!!



ΚΑΛΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ!!!!!

Μας παρέλαβε ο θείος Theo, οργανωμένος με καθισματάκι
και φυσικά ...νύσταξα λιγάκι...


Ακολούθησαν (απ΄ ότι μου είπανε) παρακάμψεις
λόγω έργων στο δρόμων
(ναι, γίνονται και στη Γερμανία αυτά, με τη μικρή διαφορά ότι εκεί ενημερώνονται και τα navigator με το δορυφόρο, λέει!!!)

Ε...Κάποια στιγμή θα φτάσουμε.........


Δεν υπάρχουν σχόλια: